Får man döda sin rektor? :O

Den jävla rektorn på vår skola tycker inte att man ska skydda sin familj och sina vänner.

min klasskompis lillebror skulle få stryk av 6 st killar och då gick ju naturligtvis min klasskompis och hans kompisar bort och frågade varför dom skulle ge honom stryk. Och tydligen så hade dom och lärarna där uppfattat det som ett hot och då hade dom ringt min klassföreståndare och sen resulterade det i att rektorn kom in till oss och tyckte så här ; 
- Jaha, hur var det här då?
- Det var tydligen några som hade varit uppe på Höjden och bråkat?

Sen började dom som hade varit där att förklara.
Till slut så sa en annan klasskompis ;
- Vadå, ska han inte skydda sin brorsa eller?
- Nej, det är det jag vill ha stoppa på denna skolan. sa rektorn.
- Men det har ju alltid varit så, man skyddar sin familj och man skyddar sina vänner. det har alltid varit så, Det kommer alltid att vara så och det kommer aldrig att ändras. sa jag.
- Men det kommer det göra! Nu när jag är rektor.


Fy Faaeen, denna rektorn är värre än den förra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0