Fjortis-sjalen . . .

Denna nedrans fjortis-sjalen! Alla går runt med den nu! Till och med den sista personen på jorden som jag trodde skulle skaffa sig en sån. Den är så ful! (Enligt mig.)
Finns att köpa på HM om någon vill veta. GAAAAH! Jag stör mig! Inte för att jag har nåt emot folks klädstil, (våga vara dig själv), men alla går runt med den nu. Alla som tror att dom är nåt har den och om någon annan skaffar den så har den personen härmat en annan, fast att det inte ens är samma färg. Men Men, jag ska ju inte säga nåt, i förrförra inlägget så skrev ju jag att det inte är så kul att bli härmad . . . 
Jaja, Ha Det Så Busbra Tills Nästa Inlägg ^^

Puss & Kraam Flikkahn...


Kommentarer
Postat av: Linda

VÅGA VÄGRA SMÄLTA IN!!!!!!!!!!!!!!!!!

2007-11-10 @ 11:02:43
URL: http://wickeln.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0