Naw Vad Gulligt! <,3

Denna Vackra Dikten Skrev Fanny Larsson Till Sin Pöjk Emil Isaksson.
Den Var Så Fin Att Jag Var Tvungen Att Kopiera Den Och Skriva Några Rader Om Den! <,3


Jag Älskar Han Så Mkt Att Jag Inte Kan Förklara.
Jag Kan Inte Leva Utan Han Längre. Han Är Mitt Allt.
Innan Han Kom I Mitt Liv Visste Jag Inte vad Kärlek Va.
Men Nu Vet Jag Mer Än Vad Jag Trodde Jag Skulle Göra.
Jag Kommer Aldrig Glömma Den Dagen Våra Läppar Möttes Första Gången,
Våra Händer Knytas Ihop, Våra Varma Kroppar Omfamna Varanndra.
Han Kommer Alltid Finnas I Mitt Hjärta Vad Som Än Händer.
Jag Kommer Aldrig Glömma Han.
Jag Älskar Han Så Mkt Att Jag Inte Kan Förklara.<3


Äkta Kärlek! <,3

image1


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0