TURISTERNA INVADERAR !

Studiedagen 19/11:

Jag sov över hos en kompis, Fanny...
Vi blev väckta alldeles för tidigt av att hennes syrra, Emma, kom in och nästan skrek; Fanny, var är min kajal?!
Sen skrek deras mamma, Mia, att hon hade uppgifter till oss, vi skulle tömma diskmaskinen, fixa undan tvätten och vakta deras ena hund som kunde valpa när som helst.
- Varför det? Var ska du då? frågade Fanny.
- Jag ska på utvecklingssamtal med Emma, jag kommer hem igen vid tolv-tiden.

När Mia och Emma kom hem så skulle jag och Fanny åka till Hässleholm och köpa julklappar. Medans jag stod i hallen fullt påklädd så sprang Fanny runt och irrade. När hon till sist hade fått på sig kläderna, borstat tänderna och skaffat fram pengar så sprang vi. Vi fick för oss att vi skulle gena genom skogen för att det skulle gå snabbare. Men just där jag sprang så var det sunkmark så jag fastnade med skon och sen var mina strumpor historia. ;D
Nu ligger dom på busshållplatsen i S. Århult. ;)
Fanny hade inte hunnit sminka sig innan vi åkte så det gjorde hon på bussen.

Hässleholm:

När vi kom fram till Hässleholm så gick vi rakt till Lindex så att jag kunde köpa ett par nya strumpor.  : P
Sen gick vi vidare in i Gallerian, först givk vi in på Expert så att fanny kunde hämta sina foton och sedan skulle vi gå upp på de övre planet då vi möttes av en skylt som löd;

ÖVRE PLAN STÄNGT FÖR OMBYGGNAD.

Gissa om vi blev paffa?
Vi gick ut och ringde Mia och frågade om vi fick åka till Malmö.
- Nej, ni kommer knappt att hinna vara där. Det är inte lönt. svarade Mia.

Det hela slutade med att vi åkte till Kristianstad, fast Fanny var tvungen att tjata sig blå i huvudet innan Mia gav med sig.

Kristianstad:

Var? Var? Var?
Vi frågade om allt, var Centrum låg, var Burger King låg, mm.

Vi hittade till Centrum och sedan gick vi runt och kollade i alla möjliga affärer.
Nedan Följer Lite Kritik, Beröm Och Synpunkter På Alla Möjliga Saker..

Carlings:
En så grym affär så det är bara inte sant! Lite dyrt bara men annars helt Perfect!

Lagerhause:
ÄLSAKR, ÄLSKAR, ÄLSKAR!

The KJ store:
Finns dock inte i Kristianstad men i Växjö! Den grymmaste affären ever! :P

Rio:
En affär som jg och Linus ^^ (Linda) hittade när jag var i Stockholm och hälsade på henne och en massa andra från UA.  :D  (Ett bra tag sen.) MemMen , Gå Gärna In Där Med En Kompis Och Prova Alla Kläder Ni Kan Hitta Så Kommer Ni Garanterat Att Ha Sååå Skoj Så Ni Kommer Säkert Inte Tro Det.. ^^


Burger King & Mc Donalds:
Båda borde börja med vegetarisk mat. Fast jag ser hellre att Burger King börjar med det för Mc Donalds har så slafsig mat jämfört med Mc Donalds.(Enligt Mig).

Indiska:
ÄLSKAR, ÄLSKAR, ÄLSKAR!

Cheap Monday:
Älskar deras jeans och ändå så äger jag inte ett enda par! :O Skandal om ni frågar mig!

Hello Kitty:
Jag och Fanny hittade en rosa gitarr med Hello Kitty då, kostade "bara" 1.795 kr :P

Glitter:
En 'Fjortis'-affär men jag älskar den (A)

JC:
ÄLSAKR, ÄLSKAR, ÄLSKAR!

Kappahl:
ÄLSKAR, ÄLSKAR, ÄLSKAR!



Det var allt för detta inlägget  ^^
Ha Det Dunder Tills Nästa Inlägg ^^

PussHei Flikkahn ^^


PS. Ett 'fynd' på Flash är;
En kjol för 200 kronor och en kavaj för 300 kronor,
De akulle inte JAG kalla ett fynd.
MenMen, DS.



Denna Bilden Älskar Jag! Äkta Vänskap!

image2


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0